Μια εκτενής επιστολή προς το BBC

(H επιστολή μου απευθύνεται στον Stephen Sackur, τον κύριο παρουσιαστή της εβδομαδιαίας τηλεοπτικής εκπομπής του BBC, “Hardtalk” (μετ. Σκληρή Συζήτηση), που αφορά πρόσωπο με πρόσωπο συνεντεύξεις. Είναι μια προσωπική μετάφραση στα Ελληνικά της επιστολής μου στην Αγγλική γλώσσα)

Εισαγωγή

Αυτή η εκτενής επιστολή στον Κύριο Sackur, τον κύριο παρουσιαστή στο “πρόσωπο με πρόσωπο” συνεντεύξεων του τηλεοπτικού προγράμματος του BBC “Hardtalk”, αφορά του Κύριου Sackur την συνέντευξη με τον Jean-Claude Trichet, πρώην Προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας(2003-2011), στις 14 Απριλίου του 2015.
Είναι 3 οι αιτίες που έγραψα αυτή την επιστολή προσωπικά στον Κύριο Stephen Sackur.
Η πρώτη είναι ότι αυτή η συνέντευξη ή καλύτερα η “χαλαρή συζήτηση”, επικεντρώθηκε σε μεγάλο βαθμό στο Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας και στις πολιτικές που έχει υιοθετήσει η νέο-εκλεγμένη “αριστερή” Ελληνική Κυβέρνηση έτσι ώστε να βρεθεί μια δίκαιη λύση αυτού του Εξωτερικού Χρέους , δηλαδή αναλογίζοντας την Οικονομική Πρόνοια της Ελληνικής Κοινωνίας στο σύνολό της, όπως και τις χρηματικές απαιτήσεις των Ξένων Δανειστών της Ελλάδας.

Η δεύτερη αιτία που έγραψα αυτή την προσωπική επιστολή ήταν γιατί ήθελα να αποκαλύψω και να τεκμηριώσω τις μονοδιάστατες και απρόσωπες απόψεις του Jean-Claude Trichet σχετικά με τις σημερινές οικονομικές δοκιμασίες που διαβαίνει η Ελλάδα, μια “εξέχουσα” Δημόσια Προσωπικότητα που πάντα λειτουργούσε σαν ένας Διεθνής Οικονομικός και Πολιτικός Διαμεσολαβητής, εξυπηρετώντας “απόλυτα” και “αποκλειστικά” τα Οικονομικά και Πολιτικά Συμφέροντα των διαφόρων Εξουσιαστών Παγκοσμίως!!!

Ο τρίτος λόγος ήταν η προσδοκία μου να αποσαφηνίσω τον λειτουργικό κοινωνικό ρόλο των “Καταξιωμένων” Δυτικών Μέσων Ενημέρωσης σήμερα, προστατεύοντας και προωθώντας “τα Συμφέροντα των Ολίγων” που ελέγχουν τον πλούτο και κατευθύνουν τις τύχες σχεδόν όλης της Ανθρωπότητας, θυσιάζοντας παράλληλα την επαγγελματική τους αξιοπιστία να μεταδώσουν όλες τις πληροφορίες στην Κοινωνία στο σύνολό της, αντικειμενικά και με ήθος!!!!!

 

Η Επιστολή μου

Κύριε Stephen Sackur,

Σας στέλνω αυτή την επιστολή “προσωπικά” σε εσάς σχετικά με την συνέντευξη που εσείς “προσωπικά” κάνατε με τον Jean-Claude Trichet στις 14 Απριλίου του 2015, στο τηλεοπτικό σας πρόγραμμα του BBC.
Παρακολουθώ συχνά αυτό το τηλεοπτικό πρόγραμμα του BBC , γιατί φέρνετε ενδιαφέροντες προσκεκλημένους και ενδιαφέρουσες προσκεκλημένες από όλα “τα κοινωνικά στρώματα”, που αντιπροσωπεύουν διαφορετικά έθνη, διαφορετικές κοινωνίες και διαφορετικές κουλτούρες, αλλά που έχουν επηρεάσει τα “καθημερινά ανθρώπινα δρώμενα” σήμερα !!!!!

Απευθύνομαι προσωπικά σε εσάς όσον αφορά την συνέντευξη που είχατε κάνει με τον Jean-Claude Trichet στις 14 Απριλίου του 2015, γιατί ένα σημαντικό μέρος αυτής της συνέντευξης αφορούσε το σημερινό Ελληνικό Δημόσιο Χρέος όπως επίσης και την σημερινή “αριστερή” Ελληνική Κυβέρνηση που εκλέχτηκε πριν περίπου 5 μήνες.

Η Εθνικότητά μου είναι Ελληνική, είμαι Έλληνας Πολίτης όπως και Καναδός Πολίτης. Γεννήθηκα στην Αίγυπτο όπου έζησα τα παιδικά μου χρόνια. Στις αρχές το 60, η οικογένειά μου μετανάστευσε στην Πολιτεία του Quebec του Καναδά, όπου και πέρασα 23 χρόνια της ζωής μου στην Γαλλική Πόλη του Montreal. Σπούδασα σε Αγγλικά και Γαλλικά Πανεπιστήμια στο Montreal, ενώ το 1983, έφυγα για το Λονδίνο για να ξεκινήσω το Doctorat μου στις Πολιτικές Επιστήμες στην Σχολή Ανατολικών και Αφρικανικών Μελετών(School of Oriental and African Studies) που ανήκει στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Έμεινα σχεδόν 4 χρόνια στο Λονδίνο και μετά μετανάστευσα στην Ελλάδα όπου διέμεναν η μητέρα μου και οι δύο μικρότερες αδερφές μου από τις αρχές του 1970. Έχω ζήσει και έχω εργαστεί στην Αθήνα από τότε.

Σαν φυσικό επακόλουθο του γεγονότος ότι έχω ζήσει σε αυτές τις συγκεκριμένες διαφορετικές χώρες και κοινωνίες, νιώθω μια προσωπική άνεση και αμεσότητα με την Αραβο-Ισλαμική Κουλτούρα, με την Βορειο-Αμερικάνικη Κουλτούρα, με την Βρετανική Κουλτούρα, και σίγουρα με την Ελληνική Κουλτούρα. Την γλώσσα που γνωρίζω καλύτερα είναι η Αγγλική, μετά είναι η Ελληνική, μετά η Γαλλική, και τέλος η Αραβική. Οι σπουδές μου όπως και οι ακαδημαϊκές μου μελέτες έχουν επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στην Οικονομία και στην Πολιτική της Μέσης Ανατολής στο σύνολό της, όπως επίσης και της Βόρειας Αφρικής.

Όπως ανέφερα προηγουμένως, η αιτία ή οι αιτίες που σας στέλνω αυτή την επιστολή προσωπικά σε εσάς είναι το γεγονός ότι στην “συζήτησή” σας ή στην “συνέντευξή” σας με τον Jean-Claude Trichet, αναφερθήκατε “με λεπτομέρεια” στο οικονομικό και πολιτικό “γίγνεσθαι” της Ελλάδας στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΔΝΤ και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Εγώ προσωπικά είμαι πολύ υπερήφανος για την Ελληνική Πολιτισμική μου Κληρονομιά γιατί στο DNA μου κουβαλάω το λιγότερο 4,000 χρόνια Ελληνικής Ιστορίας και 2,000 χρόνια Ελληνικού Πολιτισμού, ξεκινώντας από την Αρχαϊκή Εποχή των Μυκηνών και προχωρώντας “ιστορικά” στην Εποχή του Ομήρου και των Προ-Σωκρατικών Φιλοσόφων, στην Κλασσική Αρχαία Ελλάδα, καταλήγοντας στον Ελληνιστικό Πολιτισμό και την “πτώση” του στα τέλη του 1ου αιώνα π.Χ. μετά τον θάνατο της Κλεοπάτρας , την τελευταία Ηγέτιδα της Δυναστείας των Ελλήνων Πτολεμαίων στην Αίγυπτο.

Δυστυχώς για όλο τον “Ανθρώπινο Πολιτισμό” , με την άνοδο του Χριστιανισμού τον 1ο αιώνα μ.Χ., η Χριστιανο- Εβραϊκή Κουλτούρα και οι Κοινωνικές Παραδόσεις της “πήραν το πάνω χέρι”, πρωτοστατώντας ο Άγιος Παύλος του οποίου οι πραγματικές “πολιτικές” και όχι “θρησκευτικές” επιδιώξεις ήταν η αναγέννηση του Ιουδαϊκού Πολιτισμού , αλλά με μια πιο “σύγχρονη” και “ήπια” μορφή. Ο Άγιος Παύλος ήθελε να τον μεταλλάξει σε ένα “Οικουμενικό Πολιτισμό” ακριβώς όπως τον Ελληνικό Πολιτισμό και τον Ρωμαϊκό Πολιτισμό, που θα κατακτούσε τις σκέψεις και τις ψυχές κατοίκων χωρών και κοινωνιών , ειδικά στον Μεσογειακό Γεωπολιτικό Χώρο- από τον απλό πολίτη μέχρι τους πολιτικούς ηγέτες, τους πρίγκιπες και τους βασιλείς τους.

Το “κλειδί” σε αυτή την “συνωμοτική πολιτισμική στρατηγική” του Άγιου Παύλου ήταν να εισάγει στην Χριστιανική Θεολογία και Ιδεολογία ένα “τεχνητό διαλεκτικό ορθολογισμό” και μια “τεχνητή ουμανιστική φιλοσοφία” που θα νομιμοποιούσαν τα βασικά κοινωνικά κριτήρια της Παραδοσιακής Ιουδαϊκής Κουλτούρας. Ας μην ξεχνάμε επίσης τα “πραγματικά ιστορικά δεδομένα” που δηλώνουν πως ο Άγιος Παύλος εντάχθηκε σαν θρησκευτικός οπαδός του Χριστού μετά τον Θάνατό Του και την Ανάστασή Του, ενώ ο ίδιος “κοινωνικά” και “ταξικά” προερχόταν από Ραβινική Ιουδαϊκή Οικογένεια , που σημαίνει ότι ανήκε στην Αριστοκρατία της Εβραϊκής Κοινωνίας του. Παράλληλα, ο Άγιος Παύλος είχε υπηρετήσει σαν αξιωματικός στον Ρωμαϊκό Στρατό που έλεγχε διοικητικά το Βασίλειο της Ιουδαίας για πολλούς αιώνες !!!!

Ο Άγιος Παύλος στην Θρησκευτική Διδασκαλία του, στην Θεολογία του και στην Κοινωνική Φιλοσοφία του, εισήγαγε “τεχνητά” στον Λόγο του Χριστού, Γιο του Θεού, Θεϊκές Οδηγίες για μια “ορθή” και “ηθική” ανθρώπινη κοινωνική συμπεριφορά και σκέψη, που πραγματιστικά σήμαινε μια “απόλυτη” πολιτική και οικονομική εξουσία πάνω στους Χριστιανούς οπαδούς του, όπως επίσης τον “απόλυτο” έλεγχο πάνω στο σώμα και στην ψυχή του απλού Χριστιανού ή της απλής Χριστιανής. Για όλους αυτούς τους απλούς Χριστιανούς οπαδούς που δεν τηρούσαν “απόλυτα” αυτούς τους θρησκευτικούς κανόνες και τις θρησκευτικές κοινωνικές αρχές(φόβος του θεϊκού μένους, πνευματική ενοχή), όπως επίσης και για αυτούς τους απλούς πολίτες που συνέχιζαν να ταυτίζονται με τις παραδοσιακές θρησκείες τους, τις παραδοσιακές πολιτικές φιλοσοφίες τους, τις παραδοσιακές καθημερινές νοοτροπίες τους και με τις καθημερινές τέχνες τους, ήταν “επιτακτικό” να υπονομευτούν ή να εξουδετερωθούν. Η θεϊκή Οργή και οι θεϊκοί Ηθικοί Κανόνες του Ιεχωβά είχαν εισβάλει στην καθημερινή ζωή ανθρώπων και λαών που πολιτισμικά και ιστορικά δεν είχαν καμία σχέση με την Ιουδαϊκή Πολιτιστική Παράδοση!!!!

Παρ’ όλα αυτά, το όποιο “ψυχολογικά εξελιγμένο” και “πολιτικά συνωμοτικό” κοινωνικό σύστημα ελέγχου που ανέδειξε ο Άγιος Παύλος που με τον χρόνο αναπτύχθηκε και επιτάχθηκε από τους “θρησκευτικούς οπαδούς” του σε διάφορες χώρες και κοινωνίες, η Ανθρώπινη Αλήθεια, η Ανθρώπινη Δημιουργικότητα και η Ανθρώπινη Αισθητική τελικά επανήλθαν στο κοινωνικό προσκήνιο , φυσικά μέσα από πολλές ιστορικές δοκιμασίες και αντιξοότητες!!!!

Επαληθεύουμε “ιστορικά” το γεγονός ότι μέσω της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, των Αραβο-Ισλαμικών Αυτοκρατοριών στον Μεσογειακό Γεωπολιτικό Χώρο, όπως επίσης και μέσω των Ιταλικών πόλεων-κρατών στα τέλη του Μεσαίωνα, ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός όχι μόνο επιβίωσε αλλά και άνθισε στην Ευρώπη, στην Μέση Ανατολή και στην Βόρειο Αφρική. Δύο “μνημειώδη ιστορικά συμβάντα” που αποτυπώνουν ξεκάθαρα αυτήν την πολιτιστική εξέλιξη είναι η Ευρωπαϊκή Αναγέννηση του 15ου και του 16ου αιώνα, όπως και ο Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός που ξεκίνησε στην Γαλλία στα μέσα του 17ου αιώνα, και που σύντομα επεκτάθηκε σε σχεδόν όλη την Ευρωπαϊκή Ήπειρο τους επόμενους 2 αιώνες!!!!!

Τα βασικά Ουμανιστικά και Ανθρωπολογικά Κοινωνικά Κριτήρια του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού ήταν ότι το Ανθρώπινο Ων από την φύση του(DNA) διαθέτει τις ικανότητες να σκέφτεται, να κρίνει και να εκφράζει κάθε παράμετρο της προσωπικότητάς του όπως και του εσωτερικού του κόσμου, καταλήγοντας ότι όλα τα Ανθρώπινα Όντα είναι από την φύση “ίσα” την στιγμή που οι καθοριστικές υπαρξιακές τους ανάγκες είναι να είναι ελεύθερα και δημιουργικά. Αν αυτές οι Ουμανιστικές και Υπαρξιακές Κοινωνικές Αξίες δεν είχαν ενταχθεί στον Δυτικό Πολιτισμό τα τελευταία 1,000 χρόνια, είμαι σχεδόν σίγουρος πως εσύ ο ίδιος, δεν θα μπορούσες να λειτουργήσεις σαν υπεύθυνος συνεντεύξεων στο τηλεοπτικό πρόγραμμα “Hardtalk” του BBC , γιατί το πιο σημαντικό “ανθρώπινο εργαλείο” που χρησιμοποιείς είναι η Διαλεκτική Νοητική Διαδικασία που ο πρώτος που την περιέγραψε και την ανέλυσε ήταν ο Προ-Σωκρατικός Έλληνας Φιλόσοφος, ο Ηράκλειτος, που έζησε στην Μικρά Ασία τον 6ο αιώνα π.Χ. !!!!!

Αγαπητέ Stephen, μετά που διάβασες(το ελπίζω) το πρώτο μέρος της “προσωπικής επιστολής” μου σε εσένα, είμαι σχεδόν σίγουρος πως θα πρέπει να αναρωτιέσαι το γιατί αυτός ο “παράξενος τύπος” από το πουθενά μου αναφέρει τόσα πράγματα, μόνο και μόνο για να κάνει κάποια σχόλια σχετικά με την συνέντευξη που έκανα με τον Jean-Claude Trichet στις 14 Απριλίου του 2015;;; “Ρητορεύοντας” δίχως διακοπή για τον Αρχαίο Ελληνικό Πολιτισμό και την Ελληνική Ιστορία, για του Άγιου Παύλου τα πολιτικά και πολιτιστικά τεχνάσματα και τις στρατηγικές του για να εμφυτεύσει τον Παραδοσιακό Ιουδαϊκό Πολιτισμό σε χώρες και σε κοινωνίες των οποίων το βασικό πολιτισμικό υπόβαθρο αποτελείτο από τις κύριες κοινωνικές, πολιτικές, θρησκευτικές αλλά και καλλιτεχνικές συνιστώσες του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού, όπως επίσης δίνοντάς μου πληροφορίες για το προσωπικό του βιογραφικό ιστορικό!!!

Αν κύριε Stephen διαθέτεις “λίγη υπομονή” και “λίγη διαλεκτική σκέψη”, θα σου εξηγήσω “προσωπικά” και “με σαφήνεια” τις αιτίες που με ώθησαν να παρουσιάσω “σε μήκος και σε πλάτος” το προσωπικό μου βιογραφικό ιστορικό όπως και τις ιδεολογικές και πολιτισμικές μου πεποιθήσεις και αρχές σχετικά με το “ουσιαστικό” και το “πραγματικό” όσον αφορά την συνέντευξή σου με τον Jean-Claude Trichet , στις 14 Απριλίου του 2015, στο τηλεοπτικό σου πρόγραμμα του BBC, “Hardtalk”.

Όπως έχω ήδη αναφέρει και επισημάνει, είμαι πολύ περήφανος για την Ελληνική Πολιτισμική και Ιστορική μου Κληρονομιά, ενώ “θεωρητικά” το ίδιο θα ίσχυε ιστορικά με τους Ευρωπαίους Πολιτικούς Ηγέτες που έφεραν στο πολιτικό προσκήνιο μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο την ιδέα μιας Ενιαίας Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Σαν “πολύ μορφωμένοι” και “κοσμοπολίτες” Πολιτικοί Ηγέτες γνώριζαν πολύ καλά πως οι κρατικές δομές και οι πολιτικοί θεσμοί των χωρών τους, αυτά τα σύγχρονα έθνη-κράτη, είχαν ιστορικά οργανωθεί και δομηθεί πάνω σε πολιτικές αρχές και σε κοινωνικά ιδανικά όπως την Δημοκρατία, την Ελευθερία του Λόγου, την Πολιτική Ισότητα και την Κοινωνική Συναίνεση, ανθρώπινες αξίες που επινοήθηκαν στις διδασκαλίες των Αρχαίων Ελλήνων Φιλοσόφων και όχι στις θρησκευτικές διδασκαλίες του Άγιου Παύλου!!!
Ο Άγιος Παύλος και οι Χριστιανοί Οπαδοί του, μέσα από τους αιώνες είχαν εγκαθιδρύσει “οργανωμένες εκκλησίες”, είτε αυτή ήταν η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία, η Καθολική Εκκλησία ή η Προτεσταντική Εκκλησία, οικονομικά και πολιτικά κοινοτικά κέντρα εξουσίας που έλεγχαν και καθοδηγούσαν τις ζωές και τις σκέψεις των ανθρώπων με ένα ολοκληρωτικό τρόπο(θεϊκή βούληση), ενώ ταυτόχρονα, αναθέτοντας στην γυναίκα ένα δευτερεύοντα κοινωνικό ρόλο σε σχέση με τον άντρα, ακριβώς όπως εφαρμόζεται “αντισυνταγματικά” με τους Αφρο-αμερικάνους , τους Ισπανο-αμερικάνους και τους αυτόχθονες Ινδιάνους σε αυτή την Μεγάλη Δημοκρατία των Ηνωμένων Πολιτειών ή με τους Γάλλους Άραβες Μουσουλμάνους στην Σύγχρονη και Προοδευτική Γαλλική Δημοκρατία!!! Έτσι λοιπόν, υπάρχει μια “μεγάλη έλλειψη” πολιτικής, πολιτιστικής και ιστορικής “μεγαλοψυχίας” από την πλευρά των Δυτικών Ευρωπαϊκών εθνών-κρατών όταν αντιμετωπίζουν την Ελλάδα, την Μικρή μας Ελλαδίτσα, σαν μια Ευρωπαϊκή Πολιτική Κρατική “παρία” μεταξύ τους. Αλλά είτε τους αρέσει είτε όχι , ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός αντιπροσωπεύει τον “ακρογωνιαίο λίθο” του σύγχρονου πολιτισμού τους και της σύγχρονης πολιτικής κουλτούρας τους!!!!

Δεύτερο, ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός είχε μια “μνημειώδη πολιτιστική συνεισφορά ” στον Ανθρώπινο Πολιτισμό γενικότερα, αλλά ιδιαίτερα στον Δυτικό Πολιτισμό, διότι είχε λειτουργήσει σαν ένας “ανοιχτός” και “κοσμοπολίτικος” Πολιτισμός που αντλούσε τον κοινωνικό και πολιτιστικό του δυναμισμό ενεργοποιώντας , χρησιμοποιώντας και εφαρμόζοντας όλες εκείνες τις ανθρώπινες δυνατότητες που όλοι εμείς διαθέτουμε, κατασκευάζοντας και εξελίσσοντας την Ανθρώπινη Ύπαρξη, δίχως προδιαγεγραμμένες θεϊκές αρχές και τον φόβο μιας ελεύθερης, δημιουργικής και ερωτικής ατομικής έκφρασης. Αυτές είναι και οι αιτίες που οι περισσότερες προοδευτικές και κοινωνικές θεωρίες που αναπτύχθηκαν στον Σύγχρονο Δυτικό Κόσμο, βασίστηκαν σε μεγάλο βαθμό στην Αρχαία Ελληνική Φιλοσοφία και στην Αρχαία Ελληνική Πολιτική Κουλτούρα, την στιγμή που αυτές ήταν δομημένες πάνω στην “διαλεκτική σκέψη” που προωθούσε την ανθρώπινη δημιουργικότητα, την ανθρώπινη εξέλιξη και την ανθρώπινη αυτογνωσία!!!

Σε πολιτιστική αντίθεση, του Άγιου Παύλου το Χριστιανικό Θρησκευτικό Δόγμα και η Θεολογία του, που αποτελούν τις βασικές φιλοσοφικές και κοινωνικές αρχές όλων των Χριστιανικών Εκκλησιών, τα πάντα είναι θεόπνευστα και καθορισμένα από τον Ίδιο τον Θεό. Οι Χριστιανοί και οι Χριστιανές έπρεπε “απλά” και “χαλαρά” να ακολουθούν πιστά και εντατικά τους καταγεγραμμένους Χριστιανικούς Κοινωνικούς Κανόνες και τις Χριστιανικές Ηθικές Αρχές, ασχέτως των κοινωνικών , οικονομικών, πολιτισμικών και ιστορικών προσωπικών ταυτοτήτων τους. Η Ανθρώπινη Πίστη στην Χριστιανική Θρησκεία και στις Κοινωνικές Αρχές της αντιπροσώπευε τον μόνο πνευματικό και υπαρξιακό “δίαυλο” για μια σωστή ανθρώπινη συμπεριφορά και σκέψη, ενώ όλα τα υπόλοιπα αντιπροσώπευαν “αμαρτωλές πράξεις” και “μια σίγουρη θέση στην Κόλαση”!!!!
Λοιπόν, όπως του Αγίου Παύλου το Θρησκευτικό Δόγμα είναι “μονολιθικό” και “ολοκληρωτικό”, επιβάλλοντας “με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο” σε κάθε Χριστιανό Θρησκευόμενο και σε κάθε Χριστιανή Θρησκευόμενη να σκέφτεται και να συμπεριφέρεται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο(εικονική πραγματικότητα), σε αντίθεση, η Αρχαία Ελληνική Κουλτούρα προωθούσε και οραματιζόταν το τελείως διαφορετικό στην Ανθρώπινη Ύπαρξη και στο Ανθρώπινο Γίγνεσθαι, όπου το άτομο θα έχει το απόλυτο δικαίωμα να σκέφτεται, να συμπεριφέρεται και να πράττει διαλεκτικά, ελεύθερα και δημιουργικά. Αυτές είναι ακριβώς και οι αιτίες που ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός ενσωμάτωνε εκείνα τα ανθρώπινα μέσα και εργαλεία που του επέτρεψε να προσαρμοστεί εύκολα σε ξένες ανθρώπινες κοινότητες και παράλληλα να υιοθετήσει βασικές κοινωνικές, φιλοσοφικές και πνευματικές αξίες από άλλες κουλτούρες. Πάντα στήριζε μια πραγματιστική κοινωνική αρμονία του ουσιαστικού ανθρώπινου πολιτισμικού μωσαϊκού βασιζόμενη στην ανθρώπινη εξέλιξη και δημιουργικότητα, δίχως θρησκευτικές και ψυχολογικές πιέσεις. Ο Αρχαίος Ελληνικός Πολιτισμός αντιπροσώπευε ιστορικά μια πραγματικά Κοσμοπολίτικη και Οικουμενική Κοσμοθεωρία !!!
Ιστορικά Παραδείγματα της ουμανιστικής ιδεολογικής συνεισφοράς του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού είναι “τα λαμπρά” Αραβο-Ισλαμικά Βασίλεια του Μεσαίωνα στην Μέση Ανατολή και στην Βόρειο Αφρική, η Ευρωπαϊκή Αναγέννηση και ο Ευρωπαϊκός Διαφωτισμός που δημιούργησαν τον Σύγχρονο Δυτικό Πολιτισμό, ενώ τα ιστορικά παραδείγματα που ταυτίζονται με του Άγιου Παύλου το αρχηγικό, ολοκληρωτικό και καταπιεστικό πολιτικό δόγμα είναι η Απόλυτη Πολιτική, Οικονομική και Στρατιωτική Εξουσία του Βατικανού στην Ευρώπη τον Μεσαίωνα, το Σταλινικό Κομμουνιστικό Πολιτικό Καθεστώς της Σοβιετικής Ένωσης όπως και του Χίτλερ το Ναζιστικό Γερμανικό Πολίτευμα που στηριζόταν πάνω στην Πολιτισμική και την Φυλετική Ανωτερότητα της Αρίων.

Αυτό που μόλις τώρα περιέγραψα ιστορικά αλλά και πολιτισμικά σχετικά με την πολιτική ιδεολογία του Άγιου Παύλου, “μοιάζει πολύ” με την Σημερινή Δυτική Παγκοσμιοποίηση όπου στους καθημερινούς ανθρώπους εφαρμόζεται “μια πλύση εγκεφάλου”, άμεσα ή έμμεσα, από την Πολιτική τους Κουλτούρα και τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης(Μ.Μ.Ε), για να σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο, να ζούνε με τον ίδιο τρόπο και να καταναλώνουν τα ίδια αγαθά. Όλο αυτό το υπαρξιακό σκηνικό μιας Δυτικής Παγκοσμιοποίησης στηρίζεται στην “προσωπική ψυχολογική ανασφάλεια” του ατόμου ότι το Κοινωνικό Κατεστημένο όπως και ο Κοινωνικός Κύκλος του θα το βάλουν στο περιθώριο και θα το αφορίσουν “με κάποιο τρόπο”. Ένα πολύ εκλεπτυσμένο αλλά και τρομοκρατικό Ολοκληρωτικό Κοινωνικό Σύστημα του οποίου τα βασικά κριτήρια και οι βασικοί στόχοι είναι να μανουβράρει και να ελέγχει κάθε μόριο και κάθε κύτταρο του ανθρώπινου είδους, ακριβώς όπως είχε προφητέψει ο George Orwell ακριβώς μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ,στο βιβλίο του με τίτλο ‘1984’.

Στην ιστοσελίδα μου των 7 χρόνων, που γράφω στα Αγγλικά και στα Ελληνικά, εκτός από τα διάφορα άρθρα μου , καταγράφω και δικούς μου στίχους που εμπνέονται από την Σημερινή Ανθρώπινη Πραγματικότητα. Σε ένα από αυτούς τους στίχους λέω τα εξής, ‘ Η Ιστορική μας Μνήμη, είναι η καλύτερή μας Άμυνα σήμερα απέναντι στην Δυτική Παγκοσμιοποίηση!!!’ .

Κύριε Stephen, προτού εκφράσω τις δικές μου απόψεις σχετικά με την συνέντευξή σου με τον Jean-Claude Trichet(1942- ) στο τηλεοπτικό σου πρόγραμμα “Hardtalk” του BBC, στις 14 Απριλίου του 2015, θα καταγράψω μια λίστα των διαφόρων οικονομικών, πολιτικών, κρατικών και επίσημων τεκτονικών θέσεων που ο Jean-Claude Trichet κατείχε στην διάρκεια της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας μέχρι και σήμερα.

Το βιογραφικό περίγραμμα αυτών των ισχυρών κοινωνικών θέσεων είναι το εξής:

-το 1971, διορίστηκε δημόσιος υπάλληλος στο σώμα του Ελεγκτικού Οικονομικού Γραφείου της Γαλλίας, που σημαίνει μια πρώτη επαγγελματική επαφή με τις Χρηματοπιστωτικές Αγορές.
-το 1976, αναδείχθηκε σε Γενικός Γραμματέας της Δια-Υπουργικής Επιτροπής υπεύθυνη για την βελτίωση και την ανάπτυξη του Βιομηχανικού Τομέα της Γαλλίας, που βρισκόταν κάτω από την εποπτεία του Υπουργείου Οικονομικών.
– το 1978, διορίσθηκε σύμβουλος στο στενό Υπουργικό Συμβούλιο του Γάλλου Υπουργού Οικονομικών, ενώ αμέσως μετά, έλαβε την θέση του Οικονομικού Συμβούλου του Γάλλου Προέδρου.
– από το 1981 μέχρι το 1984, υπηρέτησε σαν Υποδιευθυντής Διακρατικών Θεμάτων για το Υπουργείο Οικονομικών και σαν Επικεφαλής Διεθνών Θεμάτων, αναδεικνύοντας τον ίδιο σαν ένα ισχυρό παίκτη στην Διεθνή Οικονομία.
-ο ίδιος λειτούργησε σαν Πρόεδρος της Λέσχης των Παρισίων(Paris Club) από το 1985 μέχρι το 1993, της οποίας η διακρατική ευθύνη ήταν η επαναδιαπραγμάτευση του Δημοσίου Χρέους των διαφόρων Δυτικο-Ευρωπαϊκών κρατών, που μεταφράζεται σε μια κύρια οικονομική θέση που θα διαμόρφωνε τις δημοσιονομικές συνθήκες και προϋποθέσεις για να εξυπηρετηθούν αποτελεσματικά τα Δημόσια Χρέη συγκεκριμένων Ευρωπαϊκών κρατών και κυβερνήσεων.
-το 1986, έλαβε την Διεύθυνση του Προσωπικού Γραφείου του Γάλλου Υπουργού που ήταν υπεύθυνος για Οικονομικά Θέματα, για Δημοσιονομικά Θέματα και για Ιδιωτικοποιήσεις. Μια πολύ σημαντική κυβερνητική, πολιτική και κρατική θέση.
-το 1987, αναβαθμίστηκε σε Διευθυντής του Κρατικού Ταμείου της χώρας.
-το 1987, εισήχθη σαν μέλος του ανεξάρτητου οικονομικού συμβουλευτικού οργανισμού την Ομάδα των Τριάντα(the Group of Thirty), με έδρα του την Washington των Ηνωμένων Πολιτειών, που πρακτικά και επαγγελματικά σήμαινε στενές προσωπικές σχέσεις με το Οικονομικό, Πολιτικό και Κοινωνικό Κατεστημένο της Αμερικής
-το 1987, επίσης εκλέγεται σαν ο Εναλλασσόμενος Πρόεδρος του Διεθνές Νομισματικού Ταμείου(IMF) και της Παγκόσμιας Τράπεζας(World Bank), δύο πολύ ισχυροί Διεθνείς Οικονομικοί Οργανισμοί που ελέγχονται άμεσα από Διεθνή Αμερικανικά Οικονομικά και Πολιτικά Συμφέροντα.
-το 1993, διορίστηκε από την Γαλλική Κυβέρνηση Διοικητής της Τράπεζας της Γαλλίας (Banque de France), που στην πραγματικότητα (εμπορικό δίκαιο) είναι μια Ιδιωτική Τράπεζα αλλά που λειτουργεί σαν την Κεντρική Τράπεζα της Γαλλίας. Αυτός ο κρίσιμος κυβερνητικός διορισμός έδινε στον Jean-Claude Trichet τις επαγγελματικές ευκαιρίες να συνεργαστεί και να συνταχθεί με την Πανίσχυρη Οικονομική Δυναστεία των Rothchild, που ελέγχει και καθορίζει την οικονομική πολιτική αυτής της Τράπεζας όπως και πολλές άλλες ιδιωτικές αλλά και κρατικές τράπεζες διεθνώς!!!

-το 2009, εκλέχτηκε Πρόεδρος της Ομάδας των Δέκα(Group of Ten) Διοικητών Τραπεζών , μια ομάδα που αντιπροσωπεύει Διοικητές Κεντρικών Τραπεζών Ευρωπαϊκών Κρατών.
-τον Νοέμβριο του 2003, ο Jean-Claude Trichet διορίστηκε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας μέσα από κοινή συμφωνία όλων των κυβερνήσεων των μελών-κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η θητεία του σε αυτή την κύρια οικονομική θέση διήρκεσε 8 χρόνια, μέχρι τον Οκτώβριο του 2011.
-τον Απρίλιο του 2012, ο Jean-Claude Trichet επιλέχτηκε σαν ο νέος Πρόεδρος του διεθνές αλλά και ανεξάρτητου οικονομικού οργανισμού Bruegel για 3 χρόνια. Ο Οργανισμός Bruegel ενσωματώνεται από διάσημες οικονομικές και πολιτικές προσωπικότητες όπως και από ισχυρούς διεθνείς επιχειρηματίες. Αυτός ο Ανεξάρτητος Διεθνής Οικονομικός Οργανισμός απαρτίζεται από 11 διοικητικά μέλη και λειτουργεί θεσμικά σαν την Τριμερή Επιτροπή(Trilateral Commission) και σαν την Λέσχη Bilderberg (Bilderberg Group), δηλαδή σαν μια Διεθνή Μασονική Στοά!!!
– το 2012, ο Jean-Claude Trichet διαδέχθηκε τον Mario Pronti σαν Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού παραρτήματος της Τριμελής Επιτροπής(Trilateral Commission) και είναι επίσης μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της Λέσχης Bilderberg( Bilderberg Group). Οι δύο αυτοί αποκλειστικοί και ιδιωτικοί Διεθνείς Οικονομικοί Οργανισμοί που εγκαθιδρύθηκαν και ελέγχονται σε μεγάλο βαθμό από Διεθνή Οικονομικά Συμφέροντα, των οποίων τα “αυστηρά επιλεγμένα μέλη” τους προσωποποιούν τους σημαντικότερους πολιτικούς και οικονομικούς παράγοντες κρατών που βρίσκονται κάτω από την Πολιτική Ηγεμονία και Οικονομική Επιρροή των Ηνωμένων Πολιτειών, “ουσιαστικά” και “θεσμικά” στην Παγκόσμια Σκηνή, λειτουργούν σαν 2 από τις πιο ισχυρές Διεθνείς Μασονικές Στοές!!!

Κύριε Stephen Sackur, εσύ είσαι ένας έμπειρος δημοσιογράφος και ανταποκριτής, που έχει εργαστεί στο Λονδίνο, στην Washington και στις Βρυξέλες . Έχεις ταξιδέψει σε όλο σχεδόν τον κόσμο για να καλύψεις σημαντικά διεθνή γεγονότα για το BBC, επίσης παίρνοντας συνεντεύξεις από διάφορες προσωπικότητες επί τόπου σε διάφορες χώρες. Προσωπικότητες από όλα τα κοινωνικά στρώματα, αλλά που έχουν αφήσει το δικό τους στίγμα στην κοινωνία τους ή στον επαγγελματικό τους χώρο.

Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη την μακρά δημοσιογραφική πορεία σου στα Διεθνή Μέσα Ενημέρωσης, είμαι απόλυτα σίγουρος την στιγμή που έχεις προγραμματίσει μια συνέντευξη με μια προσωπικότητα του όποιου επαγγέλματος ή της όποιας κοινωνικής θέσης, θα πρέπει εσύ προσωπικά να συλλέγεις και να αναλύεις τα πιο σημαντικά βιογραφικά στοιχεία αυτού το άτομου, ειδικά σε σχέση με το βασικό θέμα της συνέντευξης. Λοιπόν, το παίρνω σαν δεδομένο ότι εσύ προσωπικά διέθετες όλες τις πληροφορίες με αναφορά τις διάφορες πολιτικές, κρατικές και οικονομικές θέσεις που ο Jean-Claude Trichet έχει αναλάβει στην επαγγελματική του πορεία- επαγγελματικές θέσεις που ήδη έχω καταγράψει.

Πριν την προγραμματισμένη συνέντευξή σου με τον Jean-Claude Trichet στις 15 Απριλίου του 2015, είμαι σίγουρος ότι μέσα από την προσωπική σου βιογραφική ανάλυση αυτής της πολύ Διάσημης Παγκόσμιας Προσωπικότητας και ενός Κορυφαίου Διεθνή Οικονομικού Μεσολαβητή, θα πρέπει να άντλησες πολλά δεδομένα για την επαγγελματική του καριέρα, παρ’ όλα αυτά, στην τηλεοπτική σου συνέντευξη με αυτόν , υπήρχαν πολύ λίγες αναφορές από την πλευρά σου σχετικά με τα “πραγματικά βιογραφικά στοιχεία” που τον αναδεικνύουν σαν ένα από τους πιο Σημαντικούς Παίχτες στην Παγκόσμια Οικονομία και στην Παγκόσμια Πολιτική. Επίσης, δεν έγινε λόγος για το γεγονός ότι ο Jean-Claude Trichet λειτουργεί σαν Κύριος Διεθνής Πρεσβευτής μιας Δυτικής Παγκοσμιοποίησης και ενός Παγκόσμιου Οικονομικού, Πολιτικού και Κοινωνικού Κατεστημένου, που έχουν διαμορφωθεί και κατευθύνονται από Διεθνή Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα και Διεθνείς Τράπεζες και όχι από τις δημοκρατικά εκλεγμένες Εθνικές Κυβερνήσεις της κάθε χώρας!!!
Λόγω της “χαλαρής συζήτησής” σου με τον Jean-Claude Trichet τον Απρίλιο του 2015, αφιερώνοντας ένα σημαντικό μέρος της συνέντευξης σου στο θέμα της Σημερινής Κρίσης του Ελληνικού Δημοσίου Χρέους , θα ήθελα εδώ να επισημάνω δύο ιστορικά γεγονότα που σχετίζονται με την οικονομική αλλά και με την πολιτική στάση του Jean-Claude Trichet όταν αυτός “υπηρέτησε” σαν Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας μεταξύ το 2003 και το 2011, και που αφορούν Δημόσια Χρέη συγκεκριμένων κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στην πρώτη “ιστορική περίπτωση” εμπλέκεται η Ιρλανδία όταν στις 19 Νοεμβρίου του 2010, ο τότε Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας , ο Jean-Claude Trichet, έστειλε μια απόρρητη επιστολή στην Ιρλανδική Κυβέρνηση εκβιάζοντας την πως θα κοπούν όλες οι χρηματοδοτήσεις στην χώρα αυτή αν δεν δεχθεί άμεσα να κάνει αίτηση για χρηματική βοήθεια, που πρακτικά και πραγματιστικά σήμαινε την οικονομική παρέμβαση Διεθνών Οικονομικών Οργανισμών, όπως το ΔΝΤ(IMF) και την Παγκόσμια Τράπεζα( World Bank), όπως και Διεθνείς Ιδιωτικές Τράπεζες . Αυτοί οι Παγκόσμιοι Οικονομικοί Οργανισμοί θα μπορούσαν να αδράξουν μεγάλα χρηματικά κέρδη μέσα από την κερδοσκοπία των Ιρλανδικών Κρατικών Ομολόγων(CDS) στις Διεθνείς Χρηματοπιστωτικές Αγορές , όπως επίσης και από τους υψηλούς τόκους των δανείων τους προς το Κράτος της Ιρλανδίας. Το ίδιο “σκοτεινό κόλπο” εφαρμόστηκε στην Ελλάδα το 2009, όταν η τώρα διάσημη “Τρόικα” , δηλαδή η Κεντρική Τράπεζα της Ευρώπης, το ΔΝΤ και τα μέλη κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ουσιαστικά σήμαινε οι ισχυρές ιδιωτικές και κρατικές τράπεζες αυτών των Ευρωπαϊκών Χωρών, χρηματοδότησαν το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας με καταστροφικά οικονομικά και δημοσιονομικά αποτελέσματα για την πατρίδα μας, την Μικρή μας Ελλαδίτσα!!!

Το δεύτερο “ιστορικό συμβάν” που εμπλέκει ακόμη μια φορά την οικονομική πολιτική του Jean-Claude Trichet, τότε Προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας απέναντι στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης , έχει σχέση αυτή την φορά με την Ελλάδα όταν ο ίδιος απέκρουσε δυναμικά την όποια πιθανότητα αθέτησης του Ελληνικού Δημόσιου Χρέους. Ήταν μόνο τον Οκτώβριο του 2011, όταν ο Jean-Claude Trichet βρισκόταν στο τέλος της Προεδρικής του θητείας, που αποφασίστηκε συλλογικά από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να εφαρμοστεί μια μείωση του 50% της αξίας των Ελληνικών Κρατικών Ομολόγων. Κύριε Stephen, είμαι σχεδόν σίγουρος πως γνωρίζεις πολύ καλά αυτές τις “δύο ιστορικές περιπτώσεις” για την περίοδο που ο Jean-Claude Trichet υπηρέτησε στην θέση του Προέδρου της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας!!!
Αγαπητέ Stephen, στα τέλη της δεκαετίας του 60 και στην δεκαετία του 70, σπούδαζα σε Πανεπιστήμιο στον Καναδά, ακολουθώντας εντατικά και με μεγάλη αφοσίωση όλα τα διεθνή γεγονότα, διαβάζοντας καταξιωμένες Διεθνείς Εφημερίδες όπως την Washington Post, την New York Times, την Christian Monitor, την Guardian, την London Times, την Le Monde και την Liberation, και παράλληλα παρακολουθώντας εκπομπές ειδήσεων από διεθνώς καθιερωμένα Τηλεοπτικά Κανάλια, όπως τα Αμερικανικά σαν το NBC, το CBS και το ABC, τα Καναδικά όπως το CTV και το CBC , τα Βρετανικά BBC και Channel 4, όπως και τα Γαλλικά Τηλεοπτικά Κανάλια, το TF1 και το TV5.

Στις δεκαετίες του 1960 και του 1970, υπήρξε μια ιστορική περίοδος Μεγάλων Πολιτικών Εντάσεων και Πολιτικής Αστάθειας σε Παγκόσμιο Επίπεδο. Στην Μέση Ανατολή είχαμε τους Αραβο-Ισραηλινούς Πολέμους του 1967 και του 1973, τον Εμφύλιο Πόλεμο στο Λίβανο, τις Παλαιστινιακές Πολιτικές Εξεγέρσεις στο Ισραήλ, στο Λίβανο και στην Ιορδανία, την στρατιωτική σύρραξη μεταξύ της Ελλάδας και της Τουρκίας με την στρατιωτική κατάληψη μέρους της Κύπρου από Τουρκικά Στρατεύματα το 1974, τα διάφορα Έθνικο-Απελευθερωτικά Αραβικά Κινήματα στην Μέση Ανατολή και στην Βόρειο Αφρική και τα Επαναστατικά Αντικαθεστωτικά Λαϊκά Κινήματα στην Κεντρική και Νότιο Αμερική ενάντια στις δικτατορικές στρατιωτικές κυβερνήσεις τους που ελεγχόντουσαν άμεσα από Αμερικανικά Οικονομικά και Πολιτικά Συμφέροντα στην περιοχή τους. Τελικά, εκείνη την ιστορική περίοδο, πρωτοστάτησαν οι δυναμικές και κοινωνικές εκστρατείες των Αφρο-Αμερικανών για πλήρη Ισότητα στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά πιο σημαντικά, διεξαγόταν ο Αμερικανικός Πόλεμος στο Βιετνάμ που κόστισε τις ζωές εκατομμυρίων κατοίκων και μαχητών του Βιετνάμ, της Καμπότζης και του Λάος, όπως και δεκάδων χιλιάδων Αμερικανών στρατιωτών.
Στον Πόλεμο του Βιετνάμ την δεκαετία του 60 και στις αρχές του 70, είχαν εμπλακεί όλες οι Μεγάλες Δυνάμεις, άμεσα ή έμμεσα, ξεκινώντας φυσικά από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Κίνα, την Σοβιετική Ένωση, την Ιαπωνία και τα Ευρωπαϊκά Κράτη. Ο Πόλεμος του Βιετνάμ είχε καταναλώσει υπέρογκες ποσότητες ανθρώπινου και υλικού δυναμικού από όλες τις πλευρές, ιδιαίτερα από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Βιετνάμ στο σύνολό του(Βόρειο και Νότιο Βιετνάμ), και αυτό αποδείχθηκε μια από τις σοβαρότερες αιτίες που η Αμερικανική Κυβέρνηση τελικά αποφάσισε να βάλει τέλος στις ηγεμονικές φιλοδοξίες της στην Νοτιο-Ανατολική Ασία, αποδεχόμενη μέσα από διακρατικές διαπραγματεύσεις την πολιτική και εθνική ανεξαρτησία όπως και την εδαφική ακεραιότητα όλου του Βιετνάμ, δηλαδή του Βόρειου και του Νότιου Βιετνάμ. Η πιο ισχυρή Οικονομική, Πολιτική και Στρατιωτική Δύναμη στην Υφήλιο είχε πρακτικά ηττηθεί στρατιωτικά από μία Ασιατική Χώρα ή μια Τριτο-Κοσμική Χώρα!!! Αυτή η ιστορική και πολιτική εξέλιξη πρόσφερε την ιδεολογική έμπνευση και την κινητήρια δύναμη έτσι ώστε οι χώρες της Νοτιο-Ανατολικής Ασίας να αντισταθούν στην Απόλυτη Οικονομική, Στρατιωτική και Πολιτική Ηγεμονία των Ηνωμένων Πολιτειών σε αυτή την απέραντη γεωπολιτική περιοχή της γης.

Γιατί Stephen σου τα λέω όλα αυτά;;; Είναι επειδή θέλω να βάλω έμφαση στην δημοσιογραφική αντικειμενικότητα και στην επαγγελματική αξιοπρέπεια όλων εκείνων των διάσημων ανταποκριτών και φορέων των ειδήσεων που εργαζόντουσαν σε πολύ Ισχυρούς Διεθνείς Δημοσιογραφικούς Οργανισμούς που μετάδιδαν και σχολίαζαν καθημερινά, όλα αυτά τα σημαντικά διεθνή πολιτικά γεγονότα και τις διεθνείς πολιτικές κρίσεις, ιδιαίτερα από τους πραγματικά επαγγελματίες δημοσιογράφους των Δυτικών Μέσων Ενημέρωσης!!!

Θυμάμαι τότε, σαν φοιτητής πανεπιστημίου στον Καναδά, ότι το πιο συγκρουόμενο Διεθνές Πολιτικό Γεγονός ήταν ο Πόλεμος του Βιετνάμ, που είχε ξεκινήσει στις αρχές το 1960 και τελείωσε στις αρχές του 1970. Αυτός ο Πόλεμος αντιπροσώπευε μια τεράστια στρατιωτική, ιδεολογική και πολιτική προσπάθεια των Ηνωμένων Πολιτειών να βάλει τέλος σε μια Κομμουνιστική Επεκτατική Πολιτική στην Νοτιο-Ανατολική Ασία, ειδικά στο Βιετνάμ. Εκατομμύρια στρατιώτες εντάχθηκαν και στα δύο ιδεολογικά αντιμαχόμενα μέτωπα, τεράστιες ποσότητες πολεμικού υλικού χρησιμοποιήθηκαν και από τους δύο αντιπάλους, ενώ εκατομμύρια άτομα χάθηκαν, οι περισσότεροι από αυτούς απλοί πολίτες που κατοικούσαν στο Βόρειο και στο Νότιο Βιετνάμ, όπως και στην Καμπότζη και στο Λάος.

Στην διάρκεια του Πολέμου του Βιετνάμ, 100,000 Επιστρατευμένοι Αμερικανοί Στρατιώτες μετανάστευσαν στον Καναδά, μη θέλοντας να πολεμήσουν σε ένα πόλεμο που οι ίδιοι τον θεωρούσαν Ανήθικο και Αντισυνταγματικό. Παρ’ όλα αυτά , οι πρωτοκλασάτοι Οργανισμοί Ειδήσεων των Ηνωμένων Πολιτειών, ειδικά τα μεγάλα Αμερικανικά Τηλεοπτικά Κανάλια, επέτρεψαν στα κεντρικά τους προγράμματα ειδήσεων να καταγράφουν σε μεγάλο βαθμό μια αντικειμενική εικόνα των καταστροφικών πολιτικών, οικονομικών, στρατιωτικών και κοινωνικών επιδράσεων και συνεπειών για όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτή την πολεμική σύρραξη, είτε αυτοί αντιπροσώπευαν τις Αμερικανικές “Καπιταλιστικές” Δυνάμεις είτε τις Βιετναμέζικες “Κομμουνιστικές” Δυνάμεις!!!!
Εγώ προσωπικά πιστεύω όπως πολλοί πολιτικοί αναλυτές και ιστορικοί, ότι ήταν η αντικειμενικότητα και η επαγγελματική ακεραιότητα αυτών των σημαντικών Αμερικανικών ειδησεογραφικών οργανισμών με τους δημοσιογράφους τους και τους ανταποκριτές τους που αποκάλυψαν την αυτοκαταστροφική πολιτική της Αμερικανικής Κυβέρνησης σχετικά με τον Πόλεμο του Βιετνάμ, που με τον χρόνο έκανε αυτόν τον Επεκτατικό Πόλεμο ένα απεχθή ιστορικό συμβάν για την πλειοψηφία των Αμερικανών πολιτών. Αυτή η πολιτική στάση των καθιερωμένων Αμερικανικών Μέσων Ενημέρωσης σε σχέση με τον Πόλεμο στο Βιετνάμ ήταν μια από τις βασικές αιτίες που η Αμερικανική Κυβέρνηση του Richard Nixon αποφάσισε να εγκαταλείψει την επεκτατική της στρατηγική στην Νοτιο-Ανατολική Ασία και να συνθηκολογήσει με την Κομμουνιστική Κυβέρνηση του Βιετνάμ. Τότε, τα ισχυρά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στις Ηνωμένες Πολιτείες αλλά και στην Ευρώπη, είχαν διαδραματίσει ένα πολύ σημαντικό ιστορικό, πολιτικό και κοινωνικό ρόλο για τον τερματισμό ενός πολύ καταστροφικού, απάνθρωπου και άδικου πολέμου!!!

Τώρα θα πρέπει να επανέρθουμε στην “γκρίζα εικόνα” που προβάλλεται από τα Δυτικά ειδησεογραφικά μέσα στις μέρες μας, είτε στην Βόρειο Αμερική είτε στην Δυτική Ευρώπη, όπου περίπου τα τελευταία 25 χρόνια, σχεδόν το σύνολο των σημαντικότερων ειδησεογραφικών οργανισμών και πηγών, που είτε ανήκουν στο κράτος είτε σε ιδιώτες, σε μεγάλο βαθμό λειτουργούν για να προωθήσουν τα συμφέροντα και τις επεκτατικές στρατηγικές του Διεθνούς Οικονομικού και Πολιτικού Κατεστημένου, που αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 1% του Ανθρώπινου Πληθυσμού της Υφηλίου ενώ ελέγχει περισσότερο από το 60% του Πλούτου της Ανθρώπινης Κοινωνίας στο σύνολό της, τους φυσικούς της πόρους όπως και το ανθρώπινο δυναμικό της!!!
Ο ειδησεογραφικός οργανισμός στον οποίο εσύ εργάζεσαι, δηλαδή το BBC, που θεσμικά είναι ένας κρατικός φορέας, εξυπηρετώντας τα συμφέροντα όλων των Βρετανών Πολιτών, πολλές από τις εκπομπές του που σχετίζονται με την μετάδοση πληροφοριών για σημαντικά διεθνή θέματα, όπως είναι και η δική σου, αποκαλύπτουν ξεκάθαρα την συντηρητική ιδεολογική και πολιτική κατεύθυνση που έχουν αποδεχθεί τα περισσότερα ισχυρά μέσα ενημέρωσης στην Δύση.

Πριν μερικά χρόνια, δηλαδή πριν περίπου 40 με 50 χρόνια, στην Μεγάλη Βρετανία, κρατικοί οργανισμοί που ασχολιόντουσαν με πολιτιστικά, ειδησεογραφικά και ακαδημαϊκά θέματα, όπως το BBC, το Βρετανικό Συμβούλιο(British Council), το Εθνικό Συμβούλιο για τις Τέχνες και τις Επιστήμες(National Council of Arts and Sciences), η Σχολή Οικονομικών του Πανεπιστημίου του Λονδίνου(London School of Economics), το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης όπως και το Πανεπιστήμιο του Cambridge, αντανακλούσαν και ενεργοποιούσαν ένα ιδεολογικό και πολιτιστικό φάσμα που ήταν ταυτόχρονα πολυδιάστατο αλλά και ισορροπημένο, προβάλλοντας όλες τις συνιστώσες της Βρετανικής Κοινωνίας, ιδεολογικά, πολιτικά αλλά και πνευματικά. Μετά την Συντηρητική Κυβέρνηση της Thatcher και την Εργατική Κυβέρνηση του Tony Blair στις δεκαετίες του 80, του 90, και μετά το 2000, η Πολιτική και Πολιτιστική Πρωτοκαθεδρία των Ηνωμένων Πολιτειών σταδιακά επέβαλε τις δικές της κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές και ακαδημαϊκές κατευθυντήριες γραμμές για να νομιμοποιήσουν και για να προωθήσουν την μονοδιάστατη Παγκοσμιοποίηση της Αμερικής στην Μεγάλη Βρετανία. Την ίδια περίοδο, το ίδιο ακριβώς συνέβαινε στις Δυτικές Ευρωπαϊκές Χώρες αλλά με βραδύτερους ρυθμούς, λόγω της Θεσμικής Πολιτικής Συνοχής και της Πολιτιστικής Συναίνεσης μεταξύ των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας!!!

Η συνέντευξή σου με τον Jean-Claude Trichet στις 14 Απριλίου του 2015, στην τηλεοπτική σου εκπομπή “Hardtalk” του BBC , συζητώντας για το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας και την νέο- εκλεγμένη “αριστερή” Ελληνική Κυβέρνηση, ήταν ‘’ καλά οργανωμένη’’ και ‘’ καλά ενορχηστρωμένη’’ έτσι ώστε το κοινό σας στην Μεγάλη Βρετανία και σε άλλες χώρες να ακούσουν τις μονόπλευρες απόψεις ενός Κορυφαίου Διεθνούς Οικονομικού Διαπραγματευτή που στην επαγγελματική του πορεία είχε διευθύνει , είχε προστατεύσει και είχε υπερασπίσει τα συγκεκριμένα συμφέροντα του Διεθνές Οικονομικού, Πολιτικού και Κοινωνικού Κατεστημένου. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο Jean-Claude Trichet στην διάρκεια των 40 χρόνων της επαγγελματικής του σταδιοδρομίας είχε διεκπεραιώσει πολύ σημαντικούς οικονομικούς, πολιτικούς και κρατικούς ρόλους, ιδιαίτερα μέσα στο Διεθνές Προσκήνιο. Οι ερωτήσεις που έκανες στον Jean-Claude Trichet ποτέ δεν διευκρίνισαν ουσιαστικά τα Παγκόσμια Κέντρα Εξουσίας που τον στηρίζουν ή τα προσωπικά του κίνητρα να προστατεύει και να υπερασπίζει τα οικονομικά και πολιτικά συμφέροντα των Πρωτοκλασάτων της Κοινωνίας και όχι τα συμφέροντα της Κοινωνίας στο Σύνολό της!!!

Ό,τι ανέφερε ο Jean-Claude Trichet σχετικά με το Ελληνικό Δημόσιο Χρέος και την πολιτική κουλτούρα της σημερινής Ελληνικής Κοινωνίας είναι ακριβώς αυτό που έχει ειπωθεί τους τελευταίους μήνες από τον Mario Draghi, Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, την Christine Lagarde, Επικεφαλής του ΔΝΤ και τον Dr. Schauble, Υπουργό Οικονομικών της Γερμανίας. Πιστεύω ότι σε όλες αυτές τις Ισχυρές Πολιτικές Προσωπικότητες έχει δοθεί το “ίδιο γραπτό σενάριο” από Σκοτεινά Παγκόσμια Κέντρα Εξουσίας που καθορίζουν παρασκηνιακά σχεδόν όλες τις Παγκόσμιες Εξελίξεις και τα Παγκόσμια Γεγονότα, αλλά που η μεγάλη πλειοψηφία της Ανθρωπότητας γνωρίζει πολύ λίγο για αυτούς τους Σκοτεινούς Πρωτομάστορες!!!!

Γιατί συμβαίνει αυτό σήμερα Stephen;;; Ο Jean-Claude Trichet μίλησε για το γεγονός ότι το Ελληνικό Κράτος και η Ελληνική Κοινωνία χρωστάνε τεράστια χρηματικά ποσά στα μέλη – κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που βοήθησαν οικονομικά αυτή την χώρα τα τελευταία 5 χρόνια περίπου. Σε εκείνη την φάση του διαλόγου σας, εσύ προσωπικά θα έπρεπε να είχες παρέμβει, λέγοντας στον προσκεκλημένο σου πως το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας αρχικά εξυπηρετήθηκε από Ευρωπαϊκές κρατικές και ιδιωτικές τράπεζες και από Διεθνείς Χρηματοπιστωτικούς Οργανισμούς όπως το ΔΝΤ, την Παγκόσμια Τράπεζα και ακόμη από την ίδια την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

Τα μέλη-κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως και οι Διεθνείς Οικονομικοί Οργανισμοί που αναφέραμε, εξαγόρασαν αυτό το Ελληνικό Χρέος το οποίο μεταφράζεται σε Ελληνικά Κρατικά Ομόλογα, προστατεύοντας με αυτή την κίνηση τα οικονομικά συμφέροντα των τραπεζών, παράλληλα όμως επιβαρύνοντας τις κοινωνίες αυτών των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με το Δημόσιο Χρέος της Ελλάδας, προκαλώντας την οργή και το μένος αυτών των Κοινωνιών ενάντια στο Ελληνικό Κράτος και στον Ελληνικό Λαό. Το ίδιο σχεδόν είχε συμβεί με την Οικονομική Κρίση στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2008, όταν ο Πρόεδρος της Αμερικής, ο Barrack Obama, διέθεσε 3.5 τρισεκατομμύρια δολάρια από το Ταμείο του Κράτους για “να σώσει” μεγάλες Πολυεθνικές Αμερικανικές Τράπεζες και μεγάλες Πολυεθνικές Αμερικανικές Επιχειρήσεις, όλα φυσικά πληρωμένα από τον μέσο Αμερικανό Φορολογούμενο !!! Αυτή είναι μια “ σύγχρονη νομότυπη οικονομική συνταγή” που μεταφέρει τον πλούτο της Κοινωνίας στο σύνολό της στους οικονομικά προνομιούχους και στους πολιτικά ισχυρούς της Υφηλίου!!!

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι η Ελληνική Κοινωνία και το Ελληνικό Κράτος είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνοι για την σημερινή Οικονομική Κρίση της χώρας τους, αλλά αν κοιτάξουμε αντικειμενικά την σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας, δηλαδή από την ίδρυσή της στις αρχές του 1830 σαν μια ανεξάρτητη γεωπολιτική οντότητα, θα διαπιστώσουμε ότι το Ελληνικό Κράτος σχεδόν πάντα βρισκόταν σε Οικονομική Κρίση και σχεδόν μόνιμα χρωστούσε σημαντικά χρηματικά ποσά στους Ξένους Δυτικούς Δανειστές της. Οι αιτίες αυτού του μόνιμου Ελληνικού Κρατικού Εξωτερικού Χρέους μπορεί να εξηγηθεί μέσα από ιστορικά, πολιτικά, κοινωνικά και οικονομικά δεδομένα.

Η Ελλάδα ποτέ δεν αντιπροσώπευε ή λειτούργησε σαν ένα Σύγχρονο Δυτικό Έθνος-Κράτος ,και οι παράγοντες γι’ αυτό το κοινωνικο-πολιτικό θεσμικό καθεστώς είναι πασιφανείς. Ακόμη και μετά τους “Πατριωτικούς Αγώνες” για Πολιτική Ανεξαρτησία στις δεκαετίες του 1820 και του 1830, οι Έλληνες Αυτόχθονες αντιπροσώπευαν ένα μωσαϊκό με ιδιαίτερα ιστορικά, πολιτικά και πολιτιστικά δημογραφικά χαρακτηριστικά που άφηναν λίγα περιθώρια για κοινά κοινωνικά και πολιτισμικά στοιχεία μεταξύ τους, εκτός από το κοινό ιστορικό και πολιτικό τους “γίγνεσθαι” ότι τώρα όλοι τους ανήκαν σε μια ενιαία χώρα και σε ένα ενιαίο κράτος!!!
Δεύτερο, αυτή η δημογραφική και πολιτιστική διαφορετικότητα των Ελληνικών Κοινοτήτων στον Ελλαδικό γεωπολιτικό χώρο εμπόδισαν περαιτέρω την δημιουργία μιας ενωτικής και ομοιογενούς πολιτικής κουλτούρας που θα μπορούσε να διαμορφώσει εκείνες τις κοινωνικές προτεραιότητες και τις ιδεολογικές αξίες που θα προήγαγαν την εγκατάσταση μιας εφικτής και λειτουργικής κρατικής και εθνικής ενότητας, όπως και μια γενική πολιτειακή συναίνεση.

Τρίτο, μια σύγχρονη πολιτική κουλτούρα δεν μπορούσε να θεσμοθετηθεί στην Ελλάδα λόγω του γεγονότος ότι οι Οικονομικοί και οι Πολιτικοί Άρχοντες της χώρας όχι μόνο κυβερνούσαν σαν Οθωμανοί Φεουδάρχες, αγνοώντας παντελώς τις Δημοκρατικές και Πλουραλιστικές πολιτικές προδιαγραφές του Ελληνικού Συντάγματος, αλλά και επειδή οι ίδιοι μόνιμα λειτουργούσαν σαν μεσάζοντες(ραγιάδες) Δυτικών Οικονομικών και Πολιτικών Συμφερόντων στην ίδια τους την πατρίδα. Στην Ελλάδα ποτέ δεν υπήρξε μια αυθεντική και εξελιγμένη αστική τάξη που θα επένδυε στην οικονομική και κοινωνική εξέλιξη της χώρας στο σύνολό της.
Τέταρτο, σαν φυσικό επακόλουθο των συντηρητικών αλλά και αναχρονιστικών πολιτικών και πολιτιστικών ιδανικών της Ελληνικής Άρχουσας Τάξης, της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας και της πλειοψηφίας των Ελλήνων Πολιτών που από “τα σπάργανά τους” είναι τοπικιστές, ατομιστές και υπαρξιακά ανασφαλείς, δεν επιτράπηκε στον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό να εκσυγχρονίσει την πολιτική κουλτούρα και τους κρατικούς θεσμούς της Ελληνικής Κοινωνίας, όπως ιστορικά είχε συμβεί σε σχεδόν όλη την Ευρώπη τον 18ο και τον 19ο αιώνα.

Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψη όλες αυτές τις δομικές αδυναμίες και διασπάσεις που ενέπλεκαν την πολιτική, κοινωνική, οικονομική και πολιτιστική ταυτότητα της Σύγχρονης Ελληνικής Κοινωνίας και του Σύγχρονου Ελληνικού Κράτους , για τις Δυτικές Δυνάμεις και για τα Δυτικά Οικονομικά και Πολιτικά Διεθνή Συμφέροντα, ήταν πάντα “πολύ εύκολο” να ελέγχουν , να χειραγωγούν και να εκμεταλλεύονται την Ελλάδα από την εποχή της Ανεξαρτησίας της στις αρχές του 19ου αιώνα μέχρι σήμερα. Εκμεταλλεύτηκαν της Ελλάδας την στρατηγική θέση στην Ανατολική Μεσόγειο, ειδικά σε σχέση με τις περιοχές της Μέσης Ανατολής που είναι πλούσιες σε κοιτάσματα πετρελαίου, εκμεταλλεύτηκαν τον φυσικό πλούτο της χώρας όπως τα αγροτικά της προϊόντα και τα ορυκτά της, το φτηνό της ανθρώπινο δυναμικό εργαζόμενοι στα αστικά και στα βιομηχανικά κέντρα των Δυτικών Χωρών, όπως και σαν “μάχιμοι εθελοντές” σε Δυτικούς Ιμπεριαλιστικούς Πολέμους , είτε αυτό αφορούσε την Οθωμανική Αυτοκρατορία, τους Ρώσους Μπολσεβίκους, τους Γερμανούς στον Πρώτο και στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ή ακόμη και τους Κομμουνιστές της Βόρειας Κορέας στην δεκαετία του 1950.

Εσωτερικές και Εξωτερικές Δυνάμεις, είτε αυτές ήταν οικονομικές, πολιτικές ή πολιτιστικές , δεν επέτρεψαν ποτέ στην Ελλάδα να εξελιχθεί σε ένα πραγματικά ανεξάρτητο και σύγχρονο Δυτικό έθνος-κράτος. Η Ελλάδα στην σύγχρονη ιστορία της πάντα λειτούργησε σαν ένα “ πελατειακό κράτος” και σαν μια “Μπανανία”(Banana Republic), πάντα εξυπηρετώντας Δυτικά Διεθνή Συμφέροντα!!!!
Αγαπητέ Stephen , θα ήθελα να σου πω ότι την επιστολή που σου στέλνω θα την ανεβάσω στην προσωπική μου ιστοσελίδα την οποία διαθέτω τα τελευταία 7 χρόνια. Το όνομα της ιστοσελίδας μου είναι meta-morphosis.gr, και γράφω κείμενα για όλα τα θέματα της καθημερινής ζωής, στα Αγγλικά και στα Ελληνικά. Αν απαντήσεις στην επιστολή μου, θα ανεβάσω την γραπτή απάντησή σου στην ιστοσελίδα μου και επίσης θα καταγράψω τις απόψεις μου για την απάντησή σου.

Πριν ολοκληρώσω αυτή την εκτενή επιστολή, θα ήθελα να κάνω μια προσωπική δήλωση σε σένα και στους αναγνώστες μου συνοψίζοντας την σημερινή πολιτική, ιδεολογική και πολιτιστική θέση μου σχετικά με αυτό που “πραγματικά” συμβαίνει στον κόσμο τώρα και που αφορά άμεσα το περιεχόμενο της επιστολής μου σε σένα προσωπικά.

Η προσωπική μου δήλωση είναι η εξής : ‘ Πρόεδρε Obama και Αμερική, κάντε πίσω!!! Η Ανθρωπότητα δεν χρειάζεται την Μοναδική σας Παγκόσμια Δημοκρατία ή την Μοναδική σας Παγκόσμια Κοινωνική Δικαιοσύνη!!!’.

Φιλικά,
Αλέξανδρος

trichet

Jean-Claude Trichet (1942- )

(πρώην Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας(2003-2011) και Διεθνώς Υψηλόβαθμος Μασόνος)